Největší strojírenský web Strojirenstvi.cz se na MSV 2023 v Brně ukázal ve velkém stylu
20. října 2023 / 16:03
Desetimetrové logo STROJIRENSTVI.CZ nad hlavním vchodem do pavilonu P brněnského výstaviště během Mezinárodního strojírenského veletrhu oslovilo tisíce návštěvníků a stovky vystavovatelů. Vydavatel portálu očekává další významný růst a nabízí strojírenským firmám individuální pomoc s jejich vlastním marketingem.
Rychlý přehled:
- Realizované investice do webu Strojirenstvi.cz mají přinést až 200 tisíc návštěv za měsíc.
- Čím dál víc firem využívá unikátní know-how specialistů ze Strojirenstvi.cz ve strojírenském marketingu.
- Nový tištěný magazín se zaměří na perspektivní oblast 3D tisku a aditivní výroby.
Vydavatelství Nová média, které v uplynulých pěti letech pod doménou Strojirenstvi.cz vybudovalo největší strojírenský web v Česku, nadále intenzivně investuje do svých mediálních aktivit, kterými podporuje marketing českých průmyslových firem.
Právě dobré porozumění skutečným a aktuálním potřebám podniků stojí za pokračujícím úspěchem značky Strojirenstvi.cz, kterou vytvářejí odborníci vybavení unikátní kombinací znalostí strojírenství a moderního marketingu, jejichž cílem je pomáhat firmám získávat nové kontakty na potenciální zákazníky s maximálním důrazem na efektivitu.
„Dlouhodobě složitá situace na trhu firmy vede k úsporám, jež se jako první vždy projevují v investicích do reklamy. Naše vlastní prosperita se v posledních letech významně opírá o marketingové služby, kdy podnikům pomáháme s jejich marketingovými aktivitami, čímž někdy suplujeme oslabená nebo zcela zrušená marketingová oddělení. Naši partneři vědí, že se mohou opřít o tým našich specialistů, kteří jim dokážou poradit se způsoby propagace s co nejlepším poměrem ceny a výkonu, přičemž navíc rozumějí strojírenským technologiím, což je zdatnost, jíž běžné marketingové a reklamní agentury nedisponují. Proto jsme nedávno založili samostatnou společnost Mediakit, s. r. o., která se bude marketingovým službám cíleně věnovat,“ prozrazuje majitel podniku Ing. Jan Homola, jenž vedle mediálních aktivit pořádá na MSV v Brně také zdejší největší odbornou konferenci Fórum aditivní výroby, již navštívilo už víc než 4 tisíce účastníků.
Pokud sami cítíte potřebu posunout se ve vašich marketingových aktivitách dál, můžete Jana Homolu požádat o nezávaznou bezplatnou konzultaci na telefonu +420 724 659 048 nebo přes e-mail jan.homola@novamedia.cz.
Největší strojírenský web bude ještě větší
Portál profesionálů Strojirenstvi.cz vznikl v roce 2017 s ambicí stát se největším českým webem pro všechny strojaře. Tento cíl se podařilo splnit v překvapivě krátké době – již rok po spuštění návštěvnost poprvé překonala 100 tisíc návštěv za měsíc, což byl v té době násobek návštěvnosti nejbližšího konkurenčního média. „V nejsilnějších měsících se na Strojirenstvi.cz blížíme až 150 tisícům návštěv za měsíc, přičemž je velmi pravděpodobné, že náš růst se nyní ještě umocní představením nové verze webu, která nabídne například interaktivní technické výpočty. Její spuštění je naplánováno na přelom října a listopadu,“ prozrazuje Jan Homola.
Strojirenstvi.cz sdružuje také čím dál silnější online komunity strojařů – víc než 12 tisíc registrovaných uživatelů má magazínová sekce webu, přes 17 tisíc registrovaných je pak ve strojírenském diskusním fóru. Tato čísla stále rostou a například jen během říjnového veletržního týdne se letos zaregistrovalo dalších cca 250 lidí, kteří chtějí mít přístup k exkluzivnímu obsahu, jako jsou mj. strojnické tabulky online.
Strojirenstvi.cz vychází také jako tištěný magazín, reflektující poměrně konzervativní povahu oboru, v němž mnoho strojařů stále nedá dopustit na papírový časopis. I sem proto Vydavatelství Nová média směřuje své další investice, personálně posiluje a připravuje několik novinek, které svoje respondenty určitě zaujmou. Jednou z nich je zcela nový tištěný titul 3D tisk, jehož název hovoří za vše – jako jediné české médium se zaměří na komplexní přehled o všem podstatném na soustavně rostoucím trhu s aditivní výrobou.