CS STEEL: inovacemi technologií k úspěchu
3. dubna 2025 / 14:09
Digitalizace všech procesů, plně robotizovaný sklad i největší automatická dělicí linka v České republice. Společnost CS STEEL a. s. díky investicím do technologií zkvalitňuje své služby a urychluje plnění zakázek.
CS STEEL a. s. patří k progresivním firmám, které se nebojí zavádění nových technologií. Nově kompletně digitalizovala systém řízení výroby, takže software dnes řeší celý proces od přijetí objednávky přes skladové zásoby až po logistiku. Kompletně robotizovaný je hlavní firemní sklad a novinkou je automatická dělicí linka, která je největší svého druhu v České republice. „Tato linka je kompletně automatická od přijetí materiálu až po expedici. Materiál si sama načte, uřízne, zatřídí a také označí, což je důležité, protože i gravíruje. I expedici udělá sama, zakázky roztřídí do pěti paletových míst,“ popsal novinku Ondřej Karpaš, který má ve společnosti CS STEEL na starosti marketing. Automatická linka rozšířila nabídku dělení materiálu v Hranicích, pracuje v režimu 24/7 a díky obrovskému výkonu urychluje plnění zakázek. Zároveň firma CS STEEL investuje do nového areálu v Nýřanech, kde otevírá dělicí centrum s CNC pilami, aby byla blíž zákazníkům v Čechách. „Jsme progresivní společnost. Když je něco možné zinovovat, tak to zinovujeme. Když něco může ušetřit práci, udělat to chytřeji a efektivněji, udělá se to tak,“ shrnul Ondřej Karpaš firemní přístup k investicím do technologií.
![]() | ![]() | ![]() |
CS STEEL dodává zákazníkům do celé České republiky i do zahraničí, hlavně na Slovensko, kam to má ze sídla v Hranicích blízko. Podstatnou část jejího sortimentu tvoří nerezová ocel, ale vedle ní dodává i běžnou ocel, hliník a různé exotické materiály. „Máme širokospektrální zaměření a hodně věcí skladem. Podle průzkumu jsme jediní v republice, kdo má tak široký skladový sortiment, pokud nepočítáme giganty specializované na jednu oblast. Máme dodavatele po celém světě, proto i pro menší subjekty dokážeme sehnat a nakoupit věci, které na trhu nejsou běžně k dispozici,“ zdůraznil Ondřej Karpaš. Ani přípravu na veletrh STAINLESS firma nepodcenila. Připravila veletržní vydání firemních novin, nechala vyrobit speciální pivo a domluvila si schůzky s asi sedmdesáti zákazníky. „Účastníme se tradičně, ale na letošní ročník jsme dali větší důraz i proto, že máme výročí 15 let existence firmy. A situace na trhu teď není růžová, proto je možnost dát o sobě vědět a získat nové zakázky důležitější než kdy předtím,“ konstatoval Ondřej Karpaš.