Chcete dobře vypadat? Víme, kde se o vás i o vaši firmu postarají nejlépe.

14. srpna 2024  /  12:12

Módní značka s nejdelší českou rodinnou tradicí na trhu, to je MAHDALL s.r.o. Brno. Česká rodinná firma, která si navrhuje vlastní limitované edice pánské a dámské módy a obuvi.

Pod jednou střechou najdete unikátní módní kolekce, autorské a originální kousky business i casual módy a zakázkové krejčovství, kde vám ušijí na míru téměř cokoliv. Tohle je zázrak, který musíte zažít. Takhle to vypadá, když se sejdou lidé, pro které je práce láskou, vášní i celoživotním posláním.

Mahdallovi patří už od roku 1991 k předním módním značkám v České republice i na Slovensku. O tom, jak se rodí spolupráce s firemní klientelou a mnohém dalším jsme si popovídali se zakladatelem této módní značky Milo Mahdallem.

Ví se, že do salonu Mahdall se jezdí oblékat podnikatelé a osobností z celé ČR i Slovenska. Čím to je, že tak vytížení lidé jezdí za vámi do Brna?

Odpovědí je jejich vytíženost. Oblékáme profesionály, podnikatele i firmy. Jde nám o dlouholeté vztahy a díky tomu víme přesně, co potřebují. Nemají čas ani chuť běhat mezi davy lidí po nákupních centrech nebo někam jezdit. A často módě ani nerozumí nebo je móda ani příliš nezajímá. Nemuset se o nic starat. Pro naše klienty se sen stal realitou.
Naše rodinná firma může a chce věnovat zákazníkům skutečný osobní přístup. Baví nás pečovat o ně samotné a případně i o členy jejich rodiny osobně. Víme, co mají rádi, známe jejich míry i vkus. A máme čas i možnosti nabídnout jim to nejlepší. A to naši zákazníci oceňují. Chtějí být vždy a všude dobře oblečeni a nemuset o nic starat.  Na každý den a příležitost mít na sebe to, co jim vyhovuje a co jim sluší. A od toho jsme tu už 33 let my.

Vymyslel jste chytrý a efektivní šatník, nechal jste si jej i patentovat, co to přesně je?

Pánské a dámské kolekce vybíráme z toho nejlepšího, co zahraniční móda aktuálně nabízí. Ale to nejlepší je právě můj šatník. Nějaké oblečení si můžete koupit všude. V každém obchoďáku, módním řetězci či na e-shopu. Co ale nikde nekoupíte je jedinečnost, umění a zkušenosti lidí, kteří se o vás s láskou a péčí starají. A jen takoví lidé pak dokážou z jednotlivých kousků oblečení vytvořit „kouzlo a jedinečnost osobnosti“. Zajímavé kousky, které můžete různě spojovat do dokonale vypadajících outfitů. I v malém šatníku umíme vytvořit několik stovek i tisíc outfitů. Jeden šatník a každý den jiná kombinace. Každý den mít na sobě něco jiného, a přitom vypadat vždy dokonale, stylově a autenticky. A ještě je to velmi efektivní po ekonomické stránce. Ušetří vám to čas, peníze, a navíc šetříme i přírodu. Takový efektivní šatník je totiž postaven tak, aby byl módní a přitom nadčasový.

Oblékáte hlavně jednotlivé profesionály a malé a střední společnosti.

Menší firmy už mají ověřeno, že v nás našli partnery, kteří se o ně budou po celá léta spolehlivě starat. A umí to ocenit. Ví, že na nás se mohou 100% spolehnout. Oblékáme je od hlavy k patě, přesně podle jejich potřeb. Takže se nemusí o nic starat ani si zvykat na stále nový personál, jak je to jinde běžné.

Prozradíte, jaké oblečení vybíráte pro vaši firemní klientelu?

Většina firemních klientů přijde původně s tím, že chtějí být stejní, jako všichni kolem. Po úvodní osobní konzultaci si často „šéfové“ uvědomí, že pro firmu je mnohem výhodnější alternativou zaměstnance obléci podle našich návrhů. Zeptali jsme se proč, ale odpověď jsme nedostali. To je naše „rodinné psychologické know – how“ díky kterému pomáháme firmám získat náskok před konkurencí. Tento směr koresponduje s naším logem – be unique – buďte unikátní. Nevidíme smysl v tom vypadat a oblékat se podle průměru a šedi kolem nás. Proč se řídit běžnou uniformitou, když správně vytvořený individuální styl je pohodlný a vypadá na vás mnohem lépe.

Vzhledem k tomu, že vaši klienti jsou z celé republiky a Slovenska, uvažujete o otevření další pobočky, abyste pro ně byli dostupnější?

To určitě ne. Jakmile by se z nás stal módní řetězec, přišli bychom o původní smysl toho, co děláme a co milujeme. K nám většina klientů přijde na základě osobního doporučení od někoho ze svých známých. Často jsou našimi klienty děti našich původních klientů. Zákazníci mi často říkají „pane Mahdalle, mně je u vás prostě dobře“. A to je věc, která by se vytratila, pokud bychom otevřeli pobočky. Jedinečnost se nedá kopírovat, rodinnou atmosféru vám žádný obchoďák ani zaměstnanci nevytvoří.

V jakém oblečení se cítíte nejpohodlněji?

Já i můj syn Daniel, který v tradici pokračuje, se cítíme pohodlně v casual, ale i v oblecích. Oblečení vždy volíme tak, abychom se v něm cítili pohodlně a zároveň byli oblečeni adekvátně události, na které se nacházíme. Vážíme si lidí, se kterými se setkáváme, a proto se oblékáme tak, aby viděli, že je bereme vážně.