AMBG jsou hraví, neotřelí a ví, co zákazníci chtějí
8. března 2024 / 16:54
Zkratka AMBG znamená American Moravia Business Group. Na trhu s optickými obrubami a slunečními brýlemi jsou již od roku 1991 a řadí se mezi TOP 5 velkoobchodních distributorů brýlových obrub v České republice a na Slovensku.
„Naší prioritou je zákaznický servis všech značek, férové jednání, kvalita a spolehlivost. Navrhujeme a dodáváme vlastní kolekci AMBG, přičemž aktivně pracujeme s klienty na nových modelech a jsme distributorem prestižních světových výrobců,“ představuje společnost AMBG obchodní manažer Pavel Chovančík. A čím se odlišují od své konkurence? „Jsme hraví, hrajeme si s barvami i materiály a máme co nabídnout každému zákazníkovi. Zároveň je pro nás důležitý spokojený optik a k tomu patří i 100% servis“ dodává Pavel Chovančík.
Na veletrhu zaujme i jejich vlastní řada Eye Dance, jejíž modely se jmenují podle typů tanců, třeba Disco nebo Cha Cha. Jedná se o plastové obruby pro ženy i muže. Tato značka v sobě skrývá širokou paletu užitých materiálů, od klasických černých, tlumených acetátů po acetáty laminované s různými podkresy, až po brýle hýřící barevnými podtóny a výraznými detaily.
A jaké jsou tedy jejich vlastní značky? VISIBLE, RITUAL, NUMAN, CIARA LOOK, ITALINO a EYE DANCE.
V nabídce pak najdete módní značky brýlí jako je MaxMara, MAX&CO, Timberland, KENZO, ROXY, JISCO nebo de stijl. A nechybí ani ty luxusní – CELINE, DIOR, EMILIO PUCCI, FENDI nebo TOM FORD.
Do soutěže TOP OPTA nominovali obruby značky DIOR.