DE RIGO dává lidem možnost najít osobitý vlastní styl
7. března 2025 / 15:34
Italská společnost DE RIGO VISION zastupuje kolem 30 světových brandů, včetně prestižních módních značek. Na veletrh OPTA přivezli téměř 4000 nových modelů obrouček a slunečních brýlí od jedenácti nejpopulárnějších značek. Tři exkluzivní kousky jsou dokonce přihlášeny do soutěže TOP OPTA.
Špičkový design a řemeslná zručnost
Pokud bychom měli vyjmenovat hlavní fenomén značek, které DE RIGO VISION zastupuje, pak je to skvělý design, řemeslná zručnost a důraz na estetiku. Itálie obecně je známá tímto přístupem k módě a v brýlích to platí bezmála stejně. Mezi opravdu zajímavé exponáty patří například řemeslně mistrovsky zpracovaný kousek reprezentující šperkařskou značku CHOPARD nebo brýle značky Roberto Cavalli, která si prohrává s designerskými styly. Kontrast k italským modelům tvoří německá značka Porsche Design, která je synonymem preciznosti a jednoduché elegance.
Lidé chtějí mít individuální styl
„Ve světě brýlí je velký hlad po novinkách, a my se snažíme zákazníkům nabídnout kadoročně několik tisíc nových modelů. Je to velmi náročná práce zejména pro designery. Samozřejmě nabízíme i různé variace ikonických tvarů, které jsou nadčasové. Tyto modely jsou natolik populární, že jejich životní cyklus může trvat i několik sezón,“ vysvětluje Country manager firmy Jiří Mikulecký a doplňuje: „Lidé se chtějí odlišovat a hledají právě design, který bude korespondovat s jejich charakterem a bude pro ně nejosobitější. Zkrátka, chtějí pomocí brýlí vyjádřit svůj vlastní styl.“