Optiland vede zákazníky k odvážnějším designům
8. března 2025 / 16:00
Společnost Optiland, česká rodinná firma s bohatou tradicí, si zakládá na dlouhodobých vztazích se svými partnery a zákazníky. Na letošní OPTĚ představuje v každé ze svých kolekcí novinky z milánského veletrhu, které spojují moderní trendy, kvalitní materiály a nadčasový design.
Unikátní kolekce a aktuální trendy
Zajímavostí letošní prezentace jsou řetízky na brýle, které nejsou běžně k vidění na jiných stáncích a které svým designem vysoce převyšují svoji původně užitkovou funkci. „Jsou to opravdu velké, výrazné řetízky, které už jsou natolik robustní, že se o nich bavíme jako spíše o módním doplňku nebo šperku,“ popisuje nový trend Václav Chovanec, který v roce 1997 Optiland založil, a doplňuje. „Mají tak velké rozměry a výrazný design, že se stávají opravdu plnohodnotným módním prvkem“.
![]() | ![]() |
Odvážnější varianty v pánském stylu
Velký důraz letos firma kladla i na pánské modely. Cílem bylo přiblížit českého zákazníka odvážnějším stylům, jaké jsou běžné například ve Francii nebo Itálii. „Zatímco tamní muži se nebojí výrazných barev a vzorů, u nás stále převládá konzervativní přístup. My se to snažíme postupně měnit,“ vysvětluje Chovanec, který sám některé modely kolekce Romeo i designuje. Další kolekcí, která myslí na muže i barvy zároveň, je Bogart, který decentní, ale originální modely s rafinovaným designem.
![]() | ![]() |
Extravagance i elegance zároveň
Další z výraznějších kolekcí, které Optiland představil, je řada HanaNa. Vyznačuje se kombinací elegantních a extravagantních prvků, díky čemuž si získává oblibu mezi zákazníky, kteří hledají sofistikovaný, ale zároveň odvážný styl. „HanaNa přináší nadčasovou eleganci ve spojení s moderními prvky. Jde o design, který je výrazný a zároveň vkusný a stylový,“ vysvětluje Chovanec.
![]() | ![]() |
OPTA 2025: „dobrý ročník“
„OPTY jsme se účastnili už od jejího začátku, myslím, že jsme snad ani jednou nevynechali,“ říká Chovanec a zároveň letošní ročník hodnotí velmi pozitivně. Organizace a příprava ze strany pořadatelů se podle něj výrazně zlepšily, což přispělo k celkově vyšší úrovni akce. „Už teď můžeme říct, že letošní OPTA patří mezi nejúspěšnější v naší historii, a to jak z hlediska návštěvnosti, tak obchodních jednání,“ uzavírá zakladatel firmy Václav Chovanec.