Jedenáct metrů luxusu vás doveze nejen k oltáři
18. února 2024 / 14:07
Jedenáct metrů má vystavená luxusní limuzína u přehlídkového mola veletrhů STYL a KABO. Jedenáct otázek pro Martina Zatloukala ze Silver Star Limousines vám přiblíží historii, zákulisí a filosofii značky, která svým zákazníkům poskytuje nezapomenutelné zážitky.
1) Vaše společnost se zabývá pronájmem luxusních limuzín, kdy vznikl tento nápad a co bylo pro Vás prvním impulsem? Čemu jste se věnoval předtím?
Tento nápad vznikl v roce 2008, kdy jsem se se svým spolužákem chtěl nechat svézt limuzínou na promoci a v té době nebyla tato služba k dispozici. Takže předtím, než jsem si pořídil první limuzínu, jsem studoval na VUT v Brně Radioelektroniku a komunikační technologie.
2) Jaké byly začátky v Čechách – o co měli klienti nejvíce zájem?
Jak jsem již zmiňoval, tato služba tu běžně dostupná nebyla, lidé znali limuzínu jen z hollywoodských filmů. Možná proto byl zájem právě o ty modely, které účinkovaly v aktuálních trhácích. Vzpomínám, že všude, kde se limuzína objevila, vzbudila obdiv. Lidé nám mávali, auta zastavovala, aby nás pustila. Byla to krásná doba.
3) Jaká kritéria musí podle vás splňovat vozy – podle čeho je do flotily vybíráte?
Základem je, aby měla alespoň osmiválcový motor, bez toho totiž není Amerika. Auto musí být samozřejmě pohodlné pro pasažéry. Tím nemyslím jen měkké prostorné sedačky, ale třeba i dostatečný prostor pro vystupování v objemných šatech atd. Tato zcela praktická kritéria jsou pak ještě doplněna požadavky na „palubní zábavu“ jako osvětlení, přehrávače médií, obrazovky, velikost baru, laserová show nebo karaoke… Je toho docela hodně a s postupem času možnosti stále přibývají. V každém případě to ale musí být limuzína, která je něčím jedinečná – ať už tím, že je stavěná na zakázku nebo tím, že třeba hrála ve filmu. Takhle se snažíme maximalizovat onen wow-efekt, který naší zákazníci přirozeně očekávají.
4) Jaké nároky kladete na své řidiče a kolik jich máte?
Na svoje řidiče klademe jen ty nejvyšší nároky. Musí být zodpovědní, spolehliví. Musí zvládnout náročné školení a testy, kde se prověří jejich reakce, úsudek, smysl pro povinnost a v neposlední řadě komunikační a jazykové dovednosti. Každý vůz má svého šoféra, se kterým pak tvoří sehraný tým. No a já už bývám jen náhradník.
6) Jaký je bestseller v běžném provozu, jaký ve svatebním a jaký je váš nejoblíbenější?
V běžném provozu je to naše největší limuzína Ford Excursion Executive Black a v tom svatebním záleží na vkusu. Buď náš Ford Excursion Tiffany White, který má primárně za úkol ohromit okolí, a nebo jeho menší elegantní kolega Lincoln Town Car Tiffany White. Pro mne jsou všechny jako moje děti. Nedá se vybrat jenom jeden. Každý je v něčem jedinečný a má své kouzlo.
7) Které známé osobnosti nebo VIP akce vaše vozy využily?
To se nedá ani spočítat, každou chvíli jsou naše vozy na VIP akcích, koncertech nebo v televizi. Nemůžu vám říct konkrétní jména, všechny VIP osobnosti si za tuto službu zaplatily, tak jako každý normální „smrtelník“ a tudíž i na ně se vztahují naše striktní pravidla o diskrétnosti. Každopádně asi mohu zmínit naši limuzínu ve videoklipu „Žít tu chvíli“ s Monikou Bagárovou, který je všem běžně na očích, takže to tolik tajné nebude, nebo z minulého roku koncert Kapitána Dema.
8) Kdybyste měl shrnout, v čem jste jako firma nejlepší, jiná a jedinečná, co by to bylo?
Jsme nejlepší ve všem, co děláme, protože nás to baví a protože tomu, co děláme, věříme. Nejde jen o to, že máme největší flotilu, vlastní zázemí a jedinou opravdovou dílnu na limuzíny. Jde hlavně o to, že být druhý u nás nepřipadá v úvahu. V tomto oboru je dost dobré jen to nejlepší.
9) Jste partnerem veletrhu, jak vnímáte veletrhy módy? Jakou módu máte rád vy osobně?
Veletrhy módy jsou jistě velmi důležitou společenskou událostí. Pomocí módy se lidé mohou vyjádřit, komunikovat s okolím, stylizovat se…, o což se v podstatě snažíme i my, jen z pohledu jiného oboru. Já osobně preferuji módu konzervativní s důrazem na prověřené a osvědčené postupy a tradiční hodnoty.
10) S jakými dalšími partnery spolupracujete?
Za dobu 16 let na trhu jsme navázali vzájemnou spolupráci v mnoha oborech… svatebních, zážitkových, v hotelnictví, ve sportu a kultuře, v cestovním ruchu, ve fotografování a mohl bych ještě dlouho pokračovat.
11) Máte nějaký kuriózní zážitek?
Každý den nastávají situace, které jsou více či méně úsměvné, ale po 16 letech, kdy jsem si myslel, že mne už nic nemůže překvapi,t jsem od malého klučiny dostal odměnou vlastnoručně kreslený obrázek limuzíny. Ten dnes visí v naší kanceláři v Brně a celému týmu každý den připomíná, co a proč děláme. Tedy moji prapůvodní myšlenku, se kterou jsem jako průkopník před mnoha lety tento obor zakládal. A sice dělat lidem radost, dělat lidi šťastné a přinášet jim nezapomenutelné zážitky. Totiž vidět spokojeného zákazníka je dodnes mojí největší odměnou a zadostiučiněním.