P.P. Mode zná módu ze všech stran

18. února 2024  /  13:16

Rodina Pavlíčkových se ve světě módy pohybuje už neuvěřitelných 25 let. Po vlastních zkušenostech s maloobchodním prodejem se z majitelů butiků vypracovali až k velkoobchodu a zastupují světovou módní značku Via Appia z Německa. Zatímco dříve tedy jezdili na veletrh jako zákazníci, letos zde poprvé vystavovali a měli úspěch. A nejen to – nejmladší členka rodiny ve svých 15 letech vytvořila autorský svatební model pro studentskou kolekci Fashion Puppies přímo na přehlídkové molo!

Takové antré bylo nad jejich očekávání, ale co více si přát. Majitelka značky P.P. Mode, Pavlína Pavlíčková, se módě věnuje odjakživa. Sama vystudovala odbornou školu a v jejích šlépějích jde i dcera Pavlína Ella, studentka prvního ročníku Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště. Ta na svatební kolekci navrhla fascinátor a dostala se mezi výběr prací jako nejmladší ze všech studentů. „Bylo to naše první zadání pro celkový výrobek. A dostali jsme rovnou velkou šanci hned to prezentovat na veletrhu. Jsem moc vděčná, že jsem poprvé měla svůj vlastní výrobek na přehlídce a to byla pro mne I velká zodpovědnost mezi třeťáky.,” přiznala studentka.

František Pavlíček se dříve profesionálně věnoval fotbalu, svým dámám je však plně k dispozici ve firmě. Butiky v Luhačovicích i ve Zlíně, e-shop i velkoobchod vyžadují obrovské nasazení. Jediný, kdo z rodiny není dotčen světem módy, je syn Jakub, který se věnuje povolání záchranáře. Jako dítě sice strávil mnoho času mezi módou a vzpomíná na to rád, ale chce být rodině užitečný jinak.

Když P.P. Mode dostala nabídku k převzetí zastoupení značky Via Appia pro český a slovenský trh od její bývalé distributorky, byla to pro ně pocta. „Značka je kvalitní a velmi trendy. Vymyká se svým stylem a najde se v ní každá elegantní byznys žena. Je zároveň udržitelná a praktická,“ představuje benefity značky Pavlína Pavlíčková a pokračuje: „Kolekce je opravdu nádherně stylová, ucelená a kombinovatelná. Dá se kamkoliv vynést podle stylu ženy. Některá z nás by si šaty vzala na večírek, jiná si je vezme do práce, do kanceláře. Značka dodává také nadměrné velikosti, jsme schopni nabídnout velikost 34–54.“