Mr. Gain: Česká kvalita, evropský úspěch
8. března 2025 / 11:55
Mr. Gain, ryze česká firma, která se již přes 30 let specializuje na výrobu brýlí, si vybudovala silnou pozici nejen na domácím trhu, ale i v celé Evropě, kde působí na 15 trzích. Na letošní OPTĚ představuje precizně zpracované stylové kolekce, které byste neměli minout.
Magnetické sluneční klipy – praktické a stylové řešení
Jedním z hlavních lákadel, které Mr. Gain na veletrhu prezentuje, jsou brýlové obruby kolekce Cooline s magnetickými slunečními klipy. „Tyto obruby umožňují nositelům snadno přeměnit dioptrické brýle na sluneční bez nutnosti pořizovat si další pár brýlí. Je to praktický doplněk, ale zároveň zajišťuje komfort a podtrhuje styl,“ vysvětluje Pavel Halabica, obchodní ředitel firmy, která s těmito magnetickými klipy slaví úspěchy.
Kvalitní italské materiály pro krásné barvy a dlouhou životnost
Další významnou kolekcí jsou obruby z kolekce Rigiro vyrobené z italského acetátu. Tento materiál je ceněn pro svou kvalitu, vysoký lesk a odolnost a jasnost barev. „Spolupracujeme s tradičním italským výrobcem Mazzucchelli. Dodávají nám materiál, který je opravdu plně probarvený a dokáže zajistit dlouhou životnost obrub,“ předvádí krásné obroučky Halabica. Design těchto brýlí reflektuje současné trendy, kdy masivní obroučky a výrazné barvy získávají na popularitě.
![]() | ![]() |
Nadčasová elegance v černé
„Přestože většinu lidí, kteří vejdou do optiky, nalákají sytě barevné obruby, většina potom sáhne po černé,“ popisuje s úsměvem Halabica a vysvětluje: „Proto jsme vytvořili kolekci Be Black, která má všechny obruby v černé. Samozřejmě tam můžeme najít i detaily v jiných barvách, ale primární je černá – a zákazníkům tak většinou zjednodušíme výběr.“ Tato řada se zaměřuje na elegantní a minimalistický design který se snadno kombinují s jakýmkoliv outfitem. „Černé brýle stále mezi zákazníky hrají prim, vybírá si je 70 % zákazníků,“ doplňuje Halabica.
![]() | ![]() |
Na OPTĚ jsme doma
Mr. Gain na svém veletržním stánku, který je v obležení klientů a obchodních partnerů, dokazuje, že je nejen pevnou součástí českého trhu, ale také významným hráčem na evropské scéně brýlové módy. „Jezdíme na veletrhy v celé Evropě, do Mnichova, Milána, Londýna, ale tady v Brně jsme doma. Rádi se tady potkáváme se zákazníky, máme velký prostor, tvoříme příjemné prostředí a zákazníci se u nás rádi zastaví, “ popisuje Halabica. „Jsme velmi spokojení s návštěvností, už včera tady bylo hodně lidí a dneska jsme se od rána nezastavili,“ doplňuje Halabica a uzavírá: „Myslím, že OPTA má potenciál stát se hlavním veletrhem v našem oboru ve střední Evropě.“