O prémiové módní značky je zájem, říká obchodní manager AMBG

8. března 2025  /  12:30

Expozice firmy AMBG je v letošním roce opět velkolepá. Napravo nabízí módní značky brýlí z vlastní produkce, levá část je věnována výhradně značkám prémiovým a luxusním. Na obou stranách se přitom jedná stejně intenzivně, a dokonce se dá říci, že o prémiový sortiment je zájem ještě větší. Co zákazníky zajímá a proč chtějí kvalitu? Prozradil nám obchodní manager Luboš Nerad. 

Co nového jste letos přivezli? 

Na veletrh OPTA jsme přivezli spoustu novinek, jedna z nich je návrat značky TAG Heuer, která patří pod společnost Thélios. A další novinkou, kterou jsme tady prezentovali, je značka Vuarnet, což je francouzská sportovní značka zaměřená na sluneční brýle, která byla mj. podporovatelem olympijských her v Los Angeles. Další novinkou je značka Barton Perreira. Máme tu řadu nových menších značek, například francouzskou značku Karavan nebo dětské brýle Fisher-Price, Harry Potter a další. 

Ve vašem stánku lze najít všechny druhy zboží od sportovního, přes módní po prémiový a luxusní. Jaký je zájem návštěvníků o zboží? 

My jsme s návštěvností velmi spokojení. Jsme tradiční partner veletrhu a zúčastnili jsme se všech ročníků OPTA, které doposud byly. Naši zákazníci vědí, že u nás najdou kvalitní zboží v různých cenových kategoriích, takže si vybere opravdu každý. Jednu divizi máme zaměřenou na luxury segment, kam patří společnost Thélios a Marcolin. Zde klienti mohou najít nejnovější Haute couture trendy, které v současné době světový trh nabízí.

Vnímáte u luxusního sortimentu progres? 

Ano, progres je každý rok větší a větší. Jsou zákazníci, kteří se zaměřují vyloženě na tento trend prémiového zboží. Je to dáno i tím, že celkově se vyvíjí jak trh, tak i samotní zákazníci. 

Jak vůbec probíhá prodej luxusního zboží?

Prodej probíhá takzvanou selektivní distribucí. Zákazník má možnost se s naším obchodníkem podívat na jednotlivé kusy, vyzkoušet si je a v každém případě se i dozvědět něco o historii a detailech. Detaily, které jednotlivé produkty mají, jsou velice často spjaté s výtvarným uměním či historií. Častokrát najdeme prvky, které jsou na historických budovách v Římě nebo v historických metropolích po celém světě. Značky tuto vizuální linii často drží napříč všemi svými produkty, tudíž nejen u brýlí, ale také u kabelek či oblečení.

Máte tu tisíce modelů, jaké brýle preferujete vy sám?

Já osobně nosím brýle CELINE, ale rozmanitost je tak velká, že bych si vybral i u značky BVLGARI či Morel, která má velmi dobrý poměr kvality a ceny. Každý má nějakou svoji oblíbenou značku a každý dává přednost svému osobnímu pocitu a trendu, který mu sluší. Také bych vyzdvihl naši vlastní značku Visible, kde jsme představili několik produktových řad, které zde na veletrhu mají velký úspěch.

Morel má ve svých designech i oblíbené lennonky, vrací se?

Ano, je to nadčasový trend, který se vrátil. Módní domy určují trendy a jedním z nich je nosit oválné brýle. Tedy potažmo lennonky, které miluje snad každý.