Nejsme rodinná firma, ale cítíme se tak, říká šéf společnosti SAGITTA

8. března 2025  /  13:15

Na expozici SAGITTA si připadnete tak trochu jako v kavárně či baru. Na útulném prostředí pro jednání se zákazníky si firma zakládá, což nám potvrdil i Martin Říha, CEO společnosti SAGITTA.

Co u vás návštěvníci najdou?

Příjemné posezení, příjemné povykládání si o aktuálních trendech, novinkách, s milým personálem a vynikajícím dobře zásobeným barem. Tedy nejen naše zboží, ale také naši lidé a atmosféra je to, co nabízíme.

Máte nějaké novinky?

Samozřejmě. Přinášíme novinky, které teď byly na MIDU v Mnichově, máme tu přes 6 000 jednotlivých pozic. Mezi nimi se všichni nejprve ztratí, ale pak si samozřejmě najdou to svoje.  Doporučuji návštěvu našich obchodních zástupců, kteří profesionálně a s perfektní znalostí produktů poradí a najdou klientům správné řešení.

Kolik značek zastupujete?

Mění se to, ale pořád se pohybujeme kolem 40 značek.

Jaké jsou současné trendy?

V dnešní době se to těžce určuje, trendy nejsou jednotné. Nejširší rozstřel trendů vidím v mladé generaci, u té starší je to pořád více klasika. U mladé generace cítím jako trend její odvahu, ať už v kombinaci materiálů, barev či výraznějších tvarů.

Čím se jako firma lišíte a jaký je váš fenomén?

Jsme jedna z mála domácích firem, která je na trhu více než 30 let. Snažíme se poskytovat co nejlepší servis a vyvážené portfolio produktů, abychom uspokojili potřeby většiny maloobchodních prodejen optiky na českém trhu. Jak lidským přístupem, tak stálým personálem a profesionalitou. Nejdeme cestou strukturované profesionality korporátu, ale více od srdce. Budujeme to na přátelských vztazích, na dobré komunikaci a hledání individuálních řešení. Nejsme sice rodinná firma, ale cítíme se tak.